VNO-NCW publiceert verhalen over ondernemen in coronatijd

Dat het een lastige tijd is voor ondernemers weten we inmiddels allemaal. Maar wat zijn nu de echte verhalen? Waar lopen ondernemers tegenaan en hoe lossen ze het op? VNO-NCW Brabant-Zeeland ging op onderzoek uit.

VNO-NCW Brabant-Zeeland bundelde 25 verhalen van uiteenlopende ondernemers in het online magazin ‘kracht voer’. ‘In gesprek met ambassadeur en ondernemer Ton Gimbrère vertellen zij hoe hun crisisaanpak eruit zag en welke tips zij hebben voor andere ondernemers op het gebied van personeelszaken, innovatie en werkgeverschap. Een kijkje in vijfentwintig keukens, van zorg tot techniek, van logistiek tot productie. Dit vanuit de overtuiging dat ondernemers elkaar het beste kunnen uitleggen waarom iets werkt, of juist niet’, schrijven Ellen Kroese,  Directeur VNO-NCW Brabant Zeeland en Martijn van Gruijthuijsen, Gedeputeerde Economie, Kennis en Talentontwikkeling in het voorwoord.

Benieuwd naar alle verhalen? Bekijk dan het online magazine nu. 

GERELATEERD

Artikel gaat over

Meer berichten