Inc Gezond werken = gezond ondernemen

In 2015 is inc. Gezond werken, dé regionale arbodienst van Gorinchem en omstreken, opgericht door Astrid van Houwelingen en Pascal Tulling. Hoewel zij op dat moment geen ondernemerservaring hadden, hadden zij wel een duidelijk doel voor ogen: klantgericht zijn, goede kwaliteit leveren èn dicht bij hun kernwaarden blijven.

De werkwijze van inc. Gezond werken kenmerkt zich met name door een sterke klantgerichtheid, korte lijnen en snel reageren op het moment dat hun inzet werd verwacht. Dit leidde tot goede klantervaringen en daarmee een goede publiciteit in de regio. Zonder sterk te hebben geïnvesteerd in marketing of acquisitie werden Astrid en Pascal regelmatig benaderd door bedrijven uit de regio, die hadden gehoord over hun werkwijze. Daarbij hebben zij hun professioneel handelen nooit uit het oog verloren. Dit leidde tevens tot een nominatie en de uiteindelijke winst van de award ‘Jonge onderneming/ondernemer van het jaar 2017’ van het Business Event Gorinchem; iets waar zij nog steeds met trots op terug kijken.

Inmiddels is inc. Gezond werken een solide, gecertificeerde arbodienst, met een team van 11 medewerkers en 3 bedrijfsartsen. Zij richten zich niet alleen op verzuimbegeleiding, maar dragen ook bij aan preventie van verzuim en stimulering van duurzame inzetbaarheid van het personeel van hun klanten èn hun eigen team. Want ‘onze medewerkers zijn de motoren van onze onderneming en daar zijn we heel zuinig op!’

inc.
Gorinchem 17/02/2022 Inc Gezond Werken – Foto Raphael Drent

Ondernemen betekent ook nieuwe kansen grijpen als deze zich voordoen. Zo bestaat naast de arbodienst sinds 2021 ook inc. Re-integratie, een re-integratiebedrijf dat zich richt op 2de spoor, outplacement en loopbaanoriëntatie. En ook dit bedrijf groeit! Opnieuw is de sleutel dat de dames zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

‘Doordat we in alles wat we doen dicht bij onze kernwaarden blijven (persoonlijk, bereikbaar, betrouwbaar, gezond, deskundig) kunnen we ondanks onze groei en uitbreiding van dienstverlening toch blijven wie we zijn. Dat geeft ons houvast en ondersteunt de kwaliteit van onze dienstverlening. De klanten weten wat ze van ons kunnen verwachten en zijn daar erg tevreden mee. De daaruit voortkomende mond tot mond reclame is daarvan elke keer weer een mooi gevolg en voor ons een blijvende bevestiging dat ons ondernemerschap gezond is en zijn vruchten afwerpt!’

GERELATEERD

Artikel gaat over

Meer berichten