Met deze cijfers denkt Bistroo een serieuze concurrent te vormen voor andere bezorgservices, zoals Thuisbezorgd.nl.
De snelle groei in gebruikers en de grootte van de investering is voor CEO Bas Roos de bevestiging dat Bistroo’s formule werkt. Roos: ‘We zagen dat restaurants in de houdgreep zitten bij bezorging platformen, vaak moeten ze 30% commissie betalen. Dat is voor veel ondernemers niet te doen. Door onze community en self-service platform kunnen wij restaurants helpen voor slechts een fractie van de prijs.’
Het geheime ingrediënt: community token BIST
De investeerders zien heil in de nieuwe Bistroo munt, de BIST token. Hiermee worden gebruikers beloond voor bijdragen aan de groei van het platform door bijvoorbeeld reviews achterlaten, nieuwe restaurants aandragen en hun data te delen. Roos: ‘We zien dat er echt behoefte is aan een nieuwe, eerlijke en community-driven bezorgapp. De voorverkoop van BIST-tokens was 4 weken voor de deadline uitverkocht!’
Lees meer over de mogelijkheden van Bistroo via de website.